kruikje

kruikje
Korinthisch

donderdag 16 oktober 2014

er is een probleem in de politiek: wie is wie?



Wel een aardige video over hoe de eerste Kamer der Staten Generaal in 2011 functioneerde. Natuurlijk mag ik er geen verdere mededelingen over doen, dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik een ervaringsdeskundig ex-psychiatrisch patiënt ben, voor het overige wens ik toe te voegen:

"zo werkt het niet"

De eerste Kamer is evenals de Koninklijke Marechaussee een van de weinige instituten die al 200 jaar in ons Koninkrijk als regeerinstantie functioneren, in onze tijd merken wij daar weinig van maar toch ben ik van mening dat wij er niet buiten kunnen. Voor de aardigheid merk ik op dat zoals uit de video blijkt Nederlanders niet voor niets "de chinezen van Europa" worden genoemd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten