kruikje

kruikje
Korinthisch

zaterdag 24 januari 2015

take-up | *Chef5* | woodenshoe walking + uitleg in Hervormde zin





Waar het over gaat, ik geloof dat er wel mensen zijn die mij daarnaar willen bevragen, helaas, het uiteindelijke antwoord bezit ik ook niet dan in mijzelf en mijn mogelijkheden dan maar te geloven en mijzelf en zijn antennes te volgen, sommige kunstenaars kunnen op het punt van wat zij bedoelen heel vinnig en op hun teentjes getrapt antwoorden, dat kan ik iedereen verzekeren//

//of nu 'de kunstenaar' de hele lading dekt? Tja, kunst, zeker in deze tijd, fungeert als een waarheidslievende wijze van iets op een sociaal verantwoorde manier te kunnen overbrengen, en omdat ik zo'n goed verstand bleek te bezitten heeft de Here Here mij verkozen sommige van zijn bemerkingen ten goede door te briefen, zo is mij bekend geworden nadat het mijn start was dat ik in een droomtoestand de veldtypist van generaal Patton was geweest, dat was wel een aardig typetje die zich niet voor 'een dom blondje' zou laten houden, dan kreeg je met de generaal te maken//

//inderdaad, ik heb blonde haren inmiddels geloof ik tegen het zilvergrijze aan, daarvan wordt gezegd dat het te maken heeft met de kenmerken van de Noordelijke volkeren van Europa, hoewel mijn moeder weer donkerbruin haar bezat dat zij liet permanenten//

//het ligt niet in de lijn van onze ouderlijke afkomst een positie te claimen of te pretenderen, hooguit willen wij wel eens een geschreven sollicitatie doen wanneer er geen ander werk voor handen is (praat me daar maar liever niet van, ik ben van de crisis van '56) - het vormt onze bedenkelijkheid dat het Koninkrijk der Hemelen in opstand was gekomen tegen de heersende bedoelingen onder de mensen//

//ik beloof bij deze dat ik mij in geval van een conflictsituatie rondom de Nederlanden Vorstendom niet afzijdig zal houden van een duidelijk standpunt//dat het allemaal zoveel gemakkelijker kan wanneer er vrede zou heersen onder de mensen is maar een fabeltje uit een mooi boek//

'met deze bemaskering heb ik onder jullie geleefd en gestreden'
uitspraak: uiteraard heb ook ik al die dingen meegemaakt waar
wij het nu met zijn allen zo moeilijk mee hebben -
veilig in een ziekenhuis was maar de mantel voor het gebeuren -
- Jesaja:....wonderlijke raadsman.... - 




//wij kunnen moeilijk onze aandacht bepalen tot het lezen van gedrukte literatuur en van de meeste contractbepalingen rondom mijn persoon gerezen ben ik in het geheel niet op de hoogte gesteld in officiële zin, uiteraard ben ik doorgaans goed op de hoogte met betrekking tot Nederlandse belangen in het buitenland alsmede van nationale belangen, maar ik vind het lastig te bepalen waar onze zuidelijke grenzen zijn getrokken (mogelijkerwijs is het acceptabel indien als 'het overjordaanse' worde beschouwd enkele departementen in Noord Frankrijk, een zaak die de 5e republiek heel goed zou uitkomen, bezitsbetrekkingen ten aanzien van landgoederen kan men maar beter van hogerhand hebben ontvangen en er niet om uit gaan.



De gedachte: - 'veel land, geen geld' geeft weer de meest onmogelijke situatie waarmee ik besloten ben de Europese Unie te verblijden//

//'Waar Eure Opa ligt begraven is moeilijk van de familie als openbare informatie los te krijgen'//

//Danke, danke, dieser mensch war eine Kranke//




Geen opmerkingen:

Een reactie posten