kruikje

kruikje
Korinthisch

maandag 26 januari 2015

gezondheidszorg is belangrijk, voor mij, voor jou, voor jullie

- composiet colors -



Alle bestuur en alle wetenschap en alles wat te maken heeft met goed je woordje kunnen doen, er zal nog wel meer zijn waar de mensen doorgaans een beetje tegenop kijken, maar al die dingen beginnen  bij de mens die ze heeft verworven zelf, en hoewel ik een tijd geleden bezwaar maakte tegen die uitermate grote belangstelling voor dat woordje 'zelf' en ertoe kwam te verklaren dat er geen zelf bestaat, kom ik er toch toe te verklaren dat behalve wat je kunt leren er ook van die bijzondere gaven bestaan waarmee je zulke dingen je eigen kunt maken eerder dan in je vriendenkring gebruikelijk wordt geacht//

//leren, derhalve: er is een instantie in mensen die de taak hun leven in beweging te zetten en daarin ook te houden overneemt wanneer zij gebrek aan bewustzijn en bewuste keuzes vertonen, zo'n instantie noemt iemand die onbevangen is meestal gewoon 'ik zelf', mijzelf, of 'mij' of 'me', en wanneer het gaat om het bezitten van jouw wereld zegt iedereen meestal: 'mijn' zoals bij 'mijn  fiets'/






'grijs weer'
 "Je moet nu net Clemens Buur heten om op zoek te gaan naar een partner ook in de GGZ, met zijn tweetjes in de zorg is veel leuker dan alleen"

....Ik wil naar buiten toe tegen deze mensen van het bureau kunnen zeggen:

'ik heb er ook alles aan gedaan stand te houden, zoiets lukt niet altijd helemaal naar ieder's tevredenheid en goede gezinte en dat vormt mede een probleem temeer'/

//niet in het handboek opgenomen: 'of ik loop een tijdje mee als je dat wilt'//Clifford



- historische locatie aan het Raadhuisplein te Heemstede -
- men hoort het dikwijls: 'zoiets kan ik ook' - antwoord: doe er dan naar,
jij woont ook in een gemeente van aanzien//

uitspraak van principe: 'ieder het zijne'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten