kruikje

kruikje
Korinthisch
Posts tonen met het label identiteit. Alle posts tonen
Posts tonen met het label identiteit. Alle posts tonen

zondag 1 maart 2015

een bezoek aan de bossages / beroepen / witwas





//zo kun je natuurlijk ook omgaan met de vuile was: je maakt een mooie virtuele stads- en parkwandeling met passende muziek en je vergeet waar het verhaal over ging, en dan denk je: king kong komt  aan de beurt wanneer de tijd daar is//

//wel zozeer behouden wij ons recht op vrije meningsuiting en recht van vrije drukpers,
 om passende beredeneringen zal ik maar zeggen, wij hebben eerst van doen met Le-duc To//




Notitie/voorschrift arts:

//****message pour les sentiments cordiales des bannis à Passi: - *)le duc d'Angoulème a pris sa part dans les affaires féeriques du chateau de l'Eurhinefontaine et le prince en cherche des postulants à prévoisir pour les enrégistrements consulaires - s'inscrire: Abbes Fils -  Av. de Neuilly 145 rg,  67000 Paris /

/*direction de source: 
/office du commissariat d'Enghine Jolies Chiffron Paribassins - Lage Vuursche 17 Utrecht
/ à fase de précondition ambulante//





++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++****





 |*| gisteren, 28 februari 2015, werd bij ons geplaatst een

Bosch Varioperfect Serie 4

de  wasmachine met een verzekerde garantie van 7 jaren//taaktaktik

= hetgeen enige implicatie met zich mee bleek te brengen voor het Bleekersvaartkwartier//

maandag 24 november 2014

Online - tuinhuis - ik ben iemand anders geweest

English: Randecker Maar
 Randecker Maar (Photo credit: Wikipedia)
Online Photo Editor, English



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

zomaar een open 'wall' - muur - ergens
- moabitische benadering van David's hof - 
Europa heeft alweer een hele geschiedenis achter de rug en nog wordt de nymph niet wakker uit haar ogenschijnlijk diepe slaap. Hedenmorgen hoor ik op de televisie France 5 dat er geen 'rêve européenne' is, het zet mij aan tot denken, tot me amuseren met enkele vage beelden, tot het maken van een tekening en tot het instellen van vele, vele apps in mijn drive, en nog had ik 'mijn probleem' niet opgelost of ook maar kunnen overzien: ik konkludeerde dat de droom van Europa er misschien in mag bestaan dat de droom in een herinneringsbeeld gegeven is, niet kan worden overzien of gestuurd.



Europa, lieve dame op een stier gedragen naar de oevers van weer een andere zee, ge zijt niet in te zien, ge zijt niet over het hoofd te zien, maar helaas, ge zijt al gebeurd, ge zijt al mee met ons gegaan, en zie maar dat ge iemand vinden kunt die zich Uw schone aanschijn nog herinneren kan. Ergens in die eindeloze verten van dat 'eens' en 'van weleer' en 'ooit', ergens daar kunnen wij jou zoeken, vinden is er waarschijnlijk weer niet bij, ik zou de toedracht van de feiten liever niet willen vernemen oog in oog met een weliswaar witte maar daarom niet minder hard briesende stier.




*******************************************************************

in het video archief is wel meer opgeduikeld en bewaard:
een holistische benadering van mijn denk- en gevoelswereld vertelt mij althans veel over dat 
Europa waar ik al sinds jaar en dag in woon en werk, hetgeen ontbrak was een dergelijke
visie op mijn inkomen, maar daaromtrent moeten de lieve lezertjes nog
wachten op de berekeningen die spoedig zullen volgen, eerstens: stakingen 
en oppositie, indien naar vermogen omgerekend dan ben ik altijd wel in goeden doen....
&&&&7777777777&&&&
|** video: HOLLISTEN HOLLAC HOLLANDE

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

woensdag 19 november 2014

een kind maakt geen onderscheid tussen bewust en onbewust

compositie xxi - de magnaat
Nu ik toch zo gedurig bezig ben om de bedoelingen van de Heer te verduidelijken maak ik van de gelegenheid gebruik enkele van de inzichten die mij toekomen als van mij eraan toe te voegen. Ik doe dit onder meer omdat ik mij ervan bewust ben geworden dat als ik denk dat mensen heel goed weten wie ik ben het erop uitloopt dat  zij mij vertellen dat zij niet goed weten wie ik dan wel ben. En ook, omdat mij het gevoel bekruipt dat ik nooit zo mededeelzaam ben geweest in het verduidelijken van mijn identiteit en mijn opvattingen omtrent wat er van mij gevraagd is, en deze zijn ook divers. Er zijn grote verschillen te constateren in de wijze waarop ik over mijzelf nadacht en mijzelf zie op het ogenblik, ik bezit ook maar weinig beeld van mijn eigen werkelijkheid, en ik ben bang dat de waan van deze tijd dat iedereen die afwijkt van het niet bestaande normale daarmee ook als ziek te verklaren valt en de consequenties daarvan. Al te lang heeft de psychiatrische veeartsenij zich met mij beziggehouden omdat 'het  zo'n interessante man is', mede waardoor dat ego zo uitvergroot is geworden of geweest. Het publiceren via het internet geniet in onze tijd grote populariteit en veel mensen houden een blog bij voor familie en vrienden of clubgenoten, organisaties en bedrijven willen er ook wel de mogelijkheid toe bieden de ontwikkelingen te volgen, en zo is er een toren van Babel ontstaan die zijn gelijke in omvang in de geschiedenis der wereld nog niet heeft gevonden. Helemaal zonder zin is het fenomeen, dat iedereen de mogelijkheid heeft tot op zekere hoogte in de openbaarheid te treden niet, maar ik vraag mij af of deze stroom van bekentenissen wel überhaupt zoveel wordt gelezen en bij het inzien van sommige sites rijzen mij de haren te bergen vanwege de grote hoeveelheid aan tekst die men aangeboden krijgt.

In mijn persooonlijke opvatting heb ik nooit mij zoveel willen bemoeien met het wel of niet lezen van de soms heel povere dan weer zeer indrukwekkende maar nooit perfecte persoonlijke getuigenissen en verhalen, beschrijvingen, die voor de deelfunctie verschenen. Daaom heb ik mij in eerste instantie de filosofie aangewend dat het al genoeg was om te volstaan met het neerschrijven van hetgeen van mij werd gevraagd kennis van te nemen, en een enkele keer meende ik dat naar mijn bericht aangaande een of ander onderwerp node werd uitgezien. De schrijver, dat is het wonderlijke, wordt gewaardeerd om dat hij op en niet al te zware en soms ook wat humostisch op te vatten wijze dingen waar mensen het moeilijk mee kunnen hebben, met enkele woorden wat lichter kan maken voor die ander die niet zelfstandig zijn gedachten op kan schrijven. Mijn professionele bijdrage in het geheel van de wereld van het blog heb ik doorgaans aangeduid met een functie in de zin van secretaris.