kruikje

kruikje
Korinthisch

zondag 14 september 2014

een Here Here wil zijn baan behouden....keep an eye on us//

van Alex Levin Art
 //de lezer gelieve te verstaan dat een botanicus zich altijd wat anders wil laten horen en er een andere denkwijze op na pleegt te houden dan normale mensen, de wetenschap biedt evenwel voldoende mogelijkheden tot compensatie van de opgelopen tekorten//

//ik heb al eens eerder vast mogen stellen dat de meeste bloemen en planten en ook onze bomen en struiken er maar met één duidelijke zekerheid zijn toebedeeld: dat het volgend voorjaar na hun slaapperiode weer zal aanbreken naar gewoonte...de mensen kennen wel de verwachting maar een herinnering van de seizoenen zal nooit zeer scherpe vormen aannemen//

//om aan ons bericht nog wat ruimte voor het hart te laten voeg ik toe dat ik mij heel prettig voel wanneer ik een moeilijke rekensom weer eens nauwkeurig heb voltooid en afgerond, daar komt zelfs veel plezier bij te pas.../tekorten zijn eerder interessante gegevens voor sommige mensen dan moeilijke situaties te heten//een beursgang van Tuindorp Oostzaan acht ik geheel in overeenstemming met de huidige toenemende behoefte aan bankgaranties//ook de zelfstandige ondernemer heeft keuzes gemaakt en te maken, een scherpe blik op de toekomst is evenwel geen optie voor succes in zaken meer//in onze aanpak van de algemene budgettering bieden evenwel gunstige resultaten uit het verleden een mooie garantie voor een goede toekomst// een programmeertaal die blijvend vernieuwingen verdient betreft het converteren van bestanden//zakelijk succes is van veel factoren afhankelijk en niet voor iedereen weggelegd om aan te kunnen: liever een poes in de mand dan een soes in de hand//

ja ik ben ook zo'n vrucht van de eikeboom genoemd maar volgende week begint de herfst weer dus zekerheden in deze komen er van zelf//voor wie een leuke tocht wil maken: druiven plukken in Frankrijk, Spanje of Italië betekent een leuke en leerzame werkvakantie waar je voor lang wat aan hebt, de departementsboeren komen handen tekort//treinen naar Lourdes hebben ook vrijwilligers als bv brancardiers wel eens nodig//


Geen opmerkingen:

Een reactie posten